بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه

ارائه مطالب در مورد هر موضوعي

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه

ریشه بیداری اسلامی در کشور های منطقه در انقلاب اسلامی ایران نهفته است

قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی در پایان راهپیمایی باشکوه مردم ارومیه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت : بیداری اسلامی کشورهای منطقه ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و در متن انقلاب ملت ایران است .
به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، سردار افشار افزود : ملت های مسلمان اگر عزت پیشرفت می خواهند باید در مقابل رژم های تا دندان مسلح با بایستند و مردم همیشه در صحنه حضوری فعال داشته باشند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران درس های زیادی به کشور های اسلامی منطقه داد که مهمترین آنها ایستادگی در مقابل حکومت های دیکتاتوری و تشکیل حکومت مردمی و اسلامی بود.
وی ادامه داد : تجمعات میلیونی کشور های منطقه بر علیه حکومت های دیکتاتوری توانست سران فاسد این حکومت ها را بر زمین بزند و مطمئنا این کشور ها انقلاب خواهی را از ملت ایران آموخته اند .
قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی  وقوع انقلاب اسلامی ایران را تهدید بزرگی بر علیه نظام های سلطه و بخصوص رژیم نامشروع صهیونیستی عنوان کرد و ادامه داد : انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره )نشان داد تهدیدی جدی برای مستکبران عالم محسوب می شود .
افشار خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود پرچم عدالت خواهی ،استبداد ستیزی و اسلام خواهی را در دنیا با اهتزار درآورد و بعد از سه ده هنوز این پرچم بر تارک دنیا می درخشد .
قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی روز قدس امسال را متفاوت تر از سالهای قبل دانست و خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه موج بیداری در کشور های منطقه فرا گرفته ، امروز در کشور مصر نیز شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم و این بسیار ارزشمند است .
وی کشور های منطقه را به پاسداری از انقلاب نوپای خود دعوت کرد و گفت : ملت های مسلمان بدانند حفظ دستاورد های انقلاب و آرمان های آن از انقلاب کردن سخت تر و سنگین تر است و به هوشمندی و حضور در صحنه و تلاش و سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد تا انقلابشان توسط دیگران مصادره نشود .
افشار یکی دیگر از ارمغان های انقلاب اسلامی ایران را ایستادگی در مقابل ارتش های تا دندان مسلح عنوان کرد و گفت : ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل زورگویان جهان ایستادیم که نتیجه آن درس آموزی حزب الله از هشت سال دفاع مقدس و زمین گیر کردن ارتش رژیم صهیونیستی به عنوان چهارمین ارتش دنیا بود.
قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی پایداری و طی مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب را از دیگر آموزه های انقلاب ایران برای سایر کشور ها نام برد و گفت : کشورهایی که جدیدا انقلاب کردند باید بدانند که سنگ اندازی های زیادی بر سر راه حکومت جدید آنها خواهد بود که باید با بیداری و هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی کرده و مسیر پیشرفت و توسعه را طی کنند.
افشار در بخش دیگری با اعلام اینکه ملت ایران امروز داری یک مسئولیت جهانی هستند گفت : مسئولیت پاسداری از انقلاب های کشور های دیگر و ادامه نهضت های استکبار ستیزی رسالتی است که از سوی خداوند بر عهده  ملت ایران گذاشته شده و باید با جدیت به آن عمل کنیم .
افشار با شاره به اینکه امروز چشم همه ملت های مسلمان دنیا به انقلاب ایران است گفت : زمانی که اتفاق کوچکی در کشور ما می افتد دل مسلمان جهان به لرزه در می آید چرا که موفقیت های نهضت های خود را مدیون انقلاب اسلامی ایران می دانند.
وی همچنین با تاکید بر وحدت کلمه برای حفظ بیداری اسلامی و حضور یکپارچه در صحنه های مختلف گفت : اگر امروز ایران اسلامی توانسته در علوم مختلف نظیر موضوع هسته ای ، هوا و فضا و علوم پزشکی به دستاورد های قابل قبولی برسد در سایه وحدت ، همدلی و یکپارچگی مردم و مسئولین بوده است .
وی ادامه داد قبل از انقلاب ایران اسلامی ناسیونالیسم عربی عامل اتحاد اعراب بود ولی انقلاب اسلامی ایران وحدت به حول اسلام را در جهان مطرح کرد وحزب الله لبنان نیز بر پایه همین اسلام خواهی در مقابل رژیم صهیونیستی به پیروزی رسید .
قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی  تصریح کرد : در کشور ما انواع قومیت ها و مذاهب مختلف بصورت یکپارچه و متحد زیر پرچم اسلام زندگی می کنند و توطئه افکنی های دشمنان نیز نتوانسته خللی به اتحاد آنان وارد کند.
افشار یکی از اهداف دشمنان در کشور های مسلمان منطقه را ایجاد اختلاف بین احزاب و قومیت ها و گروههای سیاسی و اقشار مختلف مردم عنوان کرد وی ادامه داد : استکبار جهانی در کشور های اسلامی که جدیدا انقلاب کردند به دنبال موج سواری و مصادره انقلاب انها است که باید با هوشیاری بیشتر در مقابل آنان ایستاد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود روز قدس را سنبل مبارزه جدی با نظام استکبار و بخصوص رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت : روز قدس امروز به روز خروش یکپارچه ملت های مسلمان علیه نظام استکبار جهانی تبدیل شده است و این وعده خداوند است که مقاومت مردم فلسطین خواهد توانست کانون فساد غرب را در هم بشکند.
افشار راهپیمایی روز قدس در کشور های منطقه را حامل دو پیام دانست و گفت : یکی از این پیام ها فراگیر شدن حرکت ضد صهیونیستی در منطقه و دیگری الگو گیری کشور های جهان از ملت ایران است که این موضوع سبب نگرانی و هراس غرب از ایران اسلامی شده دانست .
قائم مقام وزیرکشور در اموراجتماعی  در خاتمه آحاد مردم را به تامیق اعتقادات و باورهای دینی در جامعه دعوت کرد و گفت : همه موفقیت های ما در پرتو اسلام به دست آمده و نظام اسلامی ایران ثابت کرد با حضور روحانیت در کنار مردم و تامیق معنویت و اخلاص می تواند قله های پیشرفت و توسعه را از آن خود کند.

 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: